Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
About
About the Journal
Editorial Team and Advidsory Board
Privacy Statement
Contact
Archives
Ethic Code
Submissions
Reviewers
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 34 No. 1 (2016)
Vol. 34 No. 1 (2016)
Published:
11/04/2016
Research articles
Revisión narrativa de la asexualidad en la especie humana como una orientación sexual
Florencia Catri
5-18
PDF (Spanish)
Diferencias entre adultos adoptantes y no adoptantes en salud y satisfacción vital
Arantxa Aguirre Uriarte, Félix Loizaga Latorre
19-25
PDF (Spanish)
Atribución de responsabilidad en condenados por violencia de género
Mónica Guerrero-Molina, Juan Manuel Moreno-Manso, Eloísa Guerrero-Barona, Beatriz Cruz-Márquez
27-35
PDF (Spanish)
Menores con autismo y discapacidad intelectual que aprenden a leer y escribir
Priscila Benitez, Mercé Català Piqué, Camila Domeniconi
37-46
PDF (Spanish)
Convergencias teóricas en la psicología del razonamiento contrafáctico
Susana Segura
59-68
PDF (Spanish)
Competencia lectora y problemas de conducta: revisión de investigaciones recientes
Laura Tejada Gómez
69-74
PDF (Spanish)
Language
English
Español
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
portada-revista-logos
Share
Share
ISSN:
0213-3334
ISSN Online:
1989-6441
Publishing entity
Co-publishing universities
Indexing bases
Latest publications
Keywords
Most read articles
Present state of attachment theory
458
Historia de la Psicología del Deporte
98
Received, Perpetrated and Perceived Violence in Adolescent Partner Relationships (V.R.E.P): Instrument development and validation
62
Academic stress among university students
60
Abused Child becomes Adult: Reflections on some clinical cases
48
Teoría y técnica del psicodrama
45
Rosenberg Self-Esteem Scale: Reliability and validity of an adaptation to the Spanish population
39
La Ley del Efecto y el origen de la conducta
39
Couple Psychoanalytic Psychotherapy: Theory, and clinical practice.
36
Efficiency of therapies: A step beyond effectiveness? Critical analysis of the cognitive-behavioral model
35