Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
About
About the Journal
Editorial Team and Advidsory Board
Privacy Statement
Contact
Archives
Ethic Code
Submissions
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 27 (1988)
No. 27 (1988)
Published:
16/12/1988
Contents
Summary
PDF (Spanish)
Editorial
Nuevos caminos para una organización colegial más representativa
Margarita Laviana Cuetos
PDF (Spanish)
Research articles
El rol del psicólogo en una clínica del dolor: evaluación psicosocial y procedimientos terapéuticos
Luis Jarana Expósito, José María León Rubio
4-10
PDF (Spanish)
La investigación social desde los servicios sociales comunitarios de Huelva. Tarea, contexto y pertinencia
Francisco Cristino Agudo
11-15
PDF (Spanish)
Metodología en Psicología Ambiental
Mª Ángeles Arias Velarde
17-21
PDF (Spanish)
La familia como sistema abierto
E. Francisco Sánchez García
22-25
PDF (Spanish)
El procesamiento de la información escrita: un acercamiento experimental al estudio de la comprensión lectora
José Antonio Sánchez Medina, Vicente Cardenal Sotomayor, Antonio Molina Facio, Juan Ignacio Paz Rodríguez
26-31
PDF (Spanish)
Language
English
Español
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
portada-revista-logos
ISSN:
0213-3334
ISSN Online:
1989-6441
Latest publications
Keywords
Most read articles
La adquisición del género: el lugar de la educación en el desarrollo de la identidad sexual
192
Rosenberg Self-Esteem Scale: Reliability and validity of an adaptation to the Spanish population
61
Therapeutic Alliance Building in Family Therapy.
53
Functional Analytic Psychotherapy: A review from its origins to the present
46
Risk perception in occupational accidents prevention
43
Present state of attachment theory
38
Estrés académico en estudiantes universitarios
36
The Dark Triad of Personality and Couple Retention Tactics.
32
A psychosocial intervention program to improve social skills in adolescent users of alcohol and other psychoactive substances
32
Beliefs About Love and Well-being During Emerging Adulthood
32