Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
About
About the Journal
Editorial Team and Advidsory Board
Privacy Statement
Contact
Archives
Ethic Code
Submissions
Reviewers
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 14 (1985)
No. 14 (1985)
Published:
17/05/1985
Contents
Contents
PDF (Spanish)
Interviews
Entrevista a José Luis Pinillos
Manuel Acosta Contreras, José Ignacio Navarro Guzmán
5-7
PDF (Spanish)
Research articles
Sugerencias para la formación del psicólogo clínico en Sevilla
Arturo Sanmartín Gil
8-12
PDF (Spanish)
Hacia una redefinición del trabajo
Lourdes Munduate Jaca
13-16
PDF (Spanish)
La colaboración multidisciplinar en la investigación psicosocial
Carlos Mª López Fe
17-18
PDF (Spanish)
Técnica Psicoanalítica (IX). La conducción analítica de la transferencia
Antonio Sánchez-Barranco Ruiz
19-22
PDF (Spanish)
Cannabis: una primera revisión
José León Carrión
23-28
PDF (Spanish)
Language
English
Español
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
portada-revista-logos
Share
Share
ISSN:
0213-3334
ISSN Online:
1989-6441
Publishing entity
Co-publishing universities
Indexing bases
Latest publications
Keywords
Most read articles
Abused Child becomes Adult: Reflections on some clinical cases
63
Historia de la Psicología del Deporte
50
Rosenberg Self-Esteem Scale: Reliability and validity of an adaptation to the Spanish population
48
School violence questionnaires for Primary and Secondary Education: CUVE3-EP and CUVE3-ESO
36
The influence of Experiential Avoidance and Cognitive Fusion in people diagnosed with Panic Disorder and Agoraphobia and OCD
34
La persona en desarrollo: una reflexión acerca de la continuidad y el cambio en la definición de las trayectorias de vida
32
Estrés académico en estudiantes universitarios
30
Present state of attachment theory
29
Functional Analytic Psychotherapy: A review from its origins to the present
29
Evaluación psicosocial del abuso sexual infantil: factores de riesgo y protección, indicadores, técnicas, y procedimientos de evaluación
29